Case K
Case K

I know he's got his own talent, but this video and his wardrobe looks like it was inspired by Token.

Prieš 21 val
Noah Pazmino
Noah Pazmino

me: hello fire department? fire department: what? me: there's a fire at my house fire department: *SIGHS* NF's at it again?

Prieš 21 val
Sandra Bennett
Sandra Bennett

I listen to this song every day and cry myself to sleep and I feel worthless and I'm only 15

Prieš 21 val
William Meibauer
William Meibauer

Nate needs to do some facepulls.

Prieš 21 val
Josh Lozano2
Josh Lozano2

"I don't know why God chose me", me neither Nate, me neither.

Prieš 21 val
Kyle Chandler
Kyle Chandler

NF is hard, I've been in the 12th century 👀

Prieš 21 val
Stephen Roberson
Stephen Roberson

Well I haven't finished yet, so I'm just going to keep going with it you should meet up with another singer which my grandma personal things it would be great to see you guys meet his name is Tom McDonald

Prieš 21 val
Stephen Roberson
Stephen Roberson

Getting out to your song your music it's right. Nf

Prieš 21 val
Gavin Frantz
Gavin Frantz

you did it again man another great hit

Prieš 21 val
Apollo
Apollo

I’m just a lost boy with a lost life in a lost world sticking to the shadows. Look at me! They say... Oh how different I am.

Prieš 21 val
Joann DeB
Joann DeB

Wow 😳 ❤️❤️❤️❤️

Prieš 21 val
ATAT BROS1946
ATAT BROS1946

u cant sit on clouds

Prieš 21 val
PmoneyyFX
PmoneyyFX

Lol

Prieš 21 val
Zane Tupper
Zane Tupper

New music sucks

Prieš 21 val
Keksmo
Keksmo

hello, if you are having Depression I would recommend you to look for professional help. Stay strong and try to be happy. If you need someone to talk to you can write me on Instagram. My name is tide_kekse we can also use another platform if you want.

Prieš 21 val
Miangel Gonzalez
Miangel Gonzalez

Rappers: F**** h*** b**** NF:WHO U DISSIN

Prieš 21 val
Matt Montague
Matt Montague

Man Nate you so up on game its scary. After leave me alone mainstream probably shit themselves. Them flags are beautiful. Just to sit next to you on the lake shore casting a line while getting weight off our shoulders would be dope. I was supposed to be the bomb but I'm just living simple.

Prieš 21 val
Miangel Gonzalez
Miangel Gonzalez

Lil pump I'm the best rapper. me: The song says it all. NF :YUP Lil pump sucks.

Prieš 21 val
Fox Lover
Fox Lover

I was reading comments and then looked up and was confused because I've never seen NF without a hoodie

Prieš 21 val
III Y3LLOW III
III Y3LLOW III

If you see this comment in the future his career will be one of the best the mixtape he is about to drop will be his biggest and he will help thousands more

Prieš 21 val
six 0 8
six 0 8

we all die we just have to make somthing thar wont - unknown

Prieš 21 val
Keksmo
Keksmo

hello, if you are having Depression I would recommend you to look for professional help. Stay strong and try to be happy. If you need someone to talk to you can write me on Instagram. My name is tide_kekse we can also use another platform if you want.

Prieš 21 val
Jasmine Salmeron
Jasmine Salmeron

I will always love this ❤️

Prieš 21 val
jordy kalei
jordy kalei

me and my ex used to listen to you together, now i listen to Nate alone, crying harder then before

Prieš 21 val
Addison Donahue
Addison Donahue

Im not even going to talk about how good this is

Prieš 21 val
FBI
FBI

Another banger approved by the fbi

Prieš 21 val
JetStorm Tiger
JetStorm Tiger

I have anger issues bc I have ran out of tears

Prieš 21 val
Jayden Brown
Jayden Brown

Dang that hit different 😔

Prieš 21 val
Matthew Shore
Matthew Shore

Yo I hope I speak for the rest of the community. We need a video for this song!

Prieš 21 val
Brady Reed
Brady Reed

Dang Nf is getting buff 💪🏻

Prieš 21 val
JetStorm Tiger
JetStorm Tiger

Hey, I’m not begging for likes, I truly want to know, how many of you blame your parents for your depression?

Prieš 21 val
Telaina Hanska-Benn
Telaina Hanska-Benn

what is the meaning if this song

Prieš 21 val
Courtney Simpson
Courtney Simpson

Love it!!! Also to everyone with and without sins bless u 🙏 ❤ 💖 ♥ ✨ 💕 🙏 ❤ 💖 ♥

Prieš 22 val
JetStorm Tiger
JetStorm Tiger

My parents don’t even know me anymore😔 Not parents, just my mother making me feel like a failure and I’m realizing how much I fucking hate her😒

Prieš 22 val
Samuil Iliev
Samuil Iliev

Doesn't his voice sound like Linus Sebastian's a bit? 🤔

Prieš 22 val
Ashia Murray
Ashia Murray

Dam.....I have a cousin his mom was having twins but then the doctors found drugs in her system.

Prieš 22 val
LegoBeast
LegoBeast

Just found out bout this dude 2 weeks ago and I must say he is now my favorite rapper and music artist ever

Prieš 22 val
Madonna Thompson
Madonna Thompson

(sduolc eht ni s'daeH) Calmly feel myself evolving Appalling, so much I'm not divulging Been stalling, I think I hear applauding, they're calling Mixtapes aren't my thing, but it's been awfully exhausting Hanging onto songs this long is daunting (Yeah) Which caused me to have to make a call I thought was ballsy Resulting in what you see today, proceed indulging As always, the one-trick pony's here, so quit your sulking Born efficient, got ambition, sorta vicious, yup, that's me Not artistic, unrealistic, chauvinistic, not those things Go the distance, so prolific, posts are cryptic, move swiftly Unsubmissive, the king of mischief The golden ticket, rare sight to see I stay committed, embrace the rigid I'm playful with it, yeah, basically Too great to mimic, you hate, you're bitter No favoritism, that's fine with me Create the riddles, portrayed uncivil Unsafe a little, oh, yes, indeed It's plain and simple, I'm far from brittle Unbreakable, you following? I'm Bruce Willis in a train wreck I'm like trading in your car for a new jack I'm like having a boss getting upset 'Cause you asked him for less on your paycheck I'm like doing headstands with a broke neck I'm like watching your kid take his first steps I'm like saying Bill Gates couldn't pay rent 'Cause he's too broke, where am I going with this? Unbelievable, yes, yes, inconceivable See myself as fairly reasonable But at times I can be stubborn, so If I have to I will rock the boat I don't tend to take the easy road That's just not the way I like to roll What you think's probably unfeasible I've done already a hundred fold, a hundred fold It's probable that I might press the envelope Ideas so astronomical Sometimes I find them comical Yeah, incomparable, replay value phenomenal Beat selection remarkable, slowing me down, impossible I don't rock no Rollies I don't hang around no phonies (No) I don't really got no trophies I don't know why God chose me (I don't know) Got something in the cup, ain't codeine (Never) Change my style, they told me Now they come around like, "Homie" Man, y'all better back up slowly, back up slowly Woo, who are you kidding? How could you doubt me? I've always delivered Ripping the teeth out of the back of my mouth's The closest you get to my wisdom See my initial thought was to wait But what can I say? I had to come visit Check on you guys, you doin' alright? Your year really sucked? Yeah, that's what I figured They cover they heads up whenever I drop Shake the whole industry, put 'em in shock Come out the clouds like a meteor rock Then land on the earth like "Ready or not?" Ain't no one like me, the cream of the crop Don't even front, better give me some props I pick up your body and throw it a block Okay, I admit it, that's over the top, not Deer in the headlights looks every time I step my foot on the ground I get mistook for a lame with no weight to his name Ground just shook, let's not beat around the bush Even my B-sides throw 'em off like how's he do it? Some say I'm a great influence I don't know about that, but I did do the best I could "Hollywood, Hollywood Hope Nate doesn't go Hollywood" You think that, you don't know me good You think that, you don't know me good "Hollywood, Hollywood Hope Nate doesn't go Hollywood" You think that, you don't know me good You think that, you don't know me I always advance, say how I feel, you know where I stand Raising the bar, I gotta expand Top of the charts, I'm setting up camp Pound in my stakes, I put up my tent Shoot for the stars, they fall in my hand Stick to my guns, I don't even flinch Can push all you want, ain't movin' an inch I rarely miss, you know I'm relentless Ain't got a choice, no way to prevent it Just who I am, and I don't regret it See what I want and then I go get it Followed my gut, I'm happy I did it Beat all the odds, I ain't got no limits Cannot be stopped, you paying attention? I ain't gotta say it, they know where my head is They know where my head is

Prieš 22 val
Madonna Thompson
Madonna Thompson

I'm like trading in your new car for a new jet*

Prieš 22 val
Henry Gómez
Henry Gómez

Prieš 22 val
24Tommer
24Tommer

I am nothing to nobody i am nothing i feel like nothing im just there i only get a text when they need some Thing from me i only get a Phone call never No one wants me No one needs me im just nothing

Prieš 22 val
III Y3LLOW III
III Y3LLOW III

I’m two years he will be known as one at the greatest. 🙂wait he already is

Prieš 22 val
Gifted Legends
Gifted Legends

What a wonderful Sunday evening listening to NF!😇👍

Prieš 22 val
Marcus Bielski
Marcus Bielski

Angle in black is back☁️

Prieš 22 val
Xite
Xite

Nathan cant make a bad song wth like Clouds Outcast The Search When I Grow Up Leave me alone ect

Prieš 22 val
Buggie Lover
Buggie Lover

I still listen to this it’s 3 years old

Prieš 22 val
ES ART
ES ART

So goooood

Prieš 22 val
Rita Rani
Rita Rani

Sound like eminem

Prieš 22 val
Nikki
Nikki

Sounds like NF

Prieš 22 val
No One
No One

your music is off the hook

Prieš 22 val
Mayank Shekhar
Mayank Shekhar

Nf never disappoints.my angel to my demons .

Prieš 22 val
Stephen Ross
Stephen Ross

A year later this still hits like it was the first time hearing it

Prieš 22 val
just an nf fan
just an nf fan

He's not violent. He's not a bad influence. He's real.

Prieš 22 val
Xyiens The God
Xyiens The God

Good, good

Prieš 22 val
Dutton
Dutton

This man is speaking some real truth and exposing the Industry good for you Nate don't let the Evil ever take control

Prieš 22 val
just an nf fan
just an nf fan

Eminem dissed nf and nf said stop dissin me in his song. Fake people get defensive when faced with real facts. Nf~real

Prieš 22 val
wandabred the alien boi
wandabred the alien boi

THEY ALREADY THREATENED MY LIFE LIKE THIS SONG 🎵

Prieš 22 val
organic
organic

Remember that the mitochondria is the power house of the cell

Prieš 22 val
just an nf fan
just an nf fan

He gives advice or relativity in every song. He makes REAL music not girls and drugs....and the fact that he didn't get a Grammy is just wrong

Prieš 22 val
Elmer
Elmer

Im just searchind dontai's comment

Prieš 22 val
Alasha Boulet
Alasha Boulet

IAM a rapper

Prieš 22 val
just an nf fan
just an nf fan

Nf deserves sm respect. If anyone says "nf" and "trash" in the same sentence they better mean the truck bc if u mean anything else he gonna take u out in his shopping cart

Prieš 23 val
Chino951 MayhemClick
Chino951 MayhemClick

Pennywise 🎈

Prieš 23 val
theamazingpeyton897
theamazingpeyton897

you did feel great i liked it

Prieš 23 val
Sheana719 & Family
Sheana719 & Family

Be you, whatever that you is at that moment, life is change. NF your talent is God given for real!

Prieš 23 val
Tawfick Ahmed
Tawfick Ahmed

Let you down

Prieš 23 val
Courtland Sneathen
Courtland Sneathen

i suffer from depression i go to therapy every wensday its hard

Prieš 23 val
Keksmo
Keksmo

Hi, does it help?

Prieš 21 val
Faith Secor
Faith Secor

Nf I love you you’re such an inspiration

Prieš 23 val
Corey Long
Corey Long

Hes changing, and I like it

Prieš 23 val
Kali D
Kali D

Calmly feel myself evolving Appalling, so much I'm not divulging Been stalling, I think I hear applauding, they're calling Mixtapes aren't my thing, but it's been awfully exhausting Hanging onto songs this long is daunting (Yeah) Which caused me to have to make a call I thought was ballsy Resulting in what you see today, proceed indulging As always, the one-trick pony's here, so quit your sulking Born efficient, got ambition, sorta vicious, yup, that's me Not artistic, unrealistic, chauvinistic, not those things Go the distance, so prolific, posts are cryptic, move swiftly Unsubmissive, the king of mischief The golden ticket, rare sight to see I stay committed, embrace the rigid I'm playful with it, yeah, basically Too great to mimic, you hate, you're bitter No favoritism, that's fine with me Create the riddles, portrayed uncivil Unsafe a little, oh, yes, indeed It's plain and simple, I'm far from brittle Unbreakable, you following? I'm Bruce Willis in a train wreck I'm like trading in your car for a new jack I'm like having a boss getting upset 'Cause you asked him for less on your paycheck I'm like doing headstands with a broke neck I'm like watching your kid take his first steps I'm like saying Bill Gates couldn't pay rent 'Cause he's too broke, where am I going with this? Unbelievable, yes, yes, inconceivable See myself as fairly reasonable But at times I can be stubborn, so If I have to I will rock the boat I don't tend to take the easy road That's just not the way I like to roll What you think's probably unfeasible I've done already a hundred fold, a hundred fold It's probable that I might press the envelope Ideas so astronomical Sometimes I find them comical Yeah, incomparable, replay value phenomenal Beat selection remarkable, slowing me down, impossible I don't rock no Rollies I don't hang around no phonies (No) I don't really got no trophies I don't know why God chose me (I don't know) Got something in the cup, ain't codeine (Never) Change my style, they told me Now they come around like, "Homie" Man, y'all better back up slowly, back up slowly Woo, who are you kidding? How could you doubt me? I've always delivered Ripping the teeth out of the back of my mouth's The closest you get to my wisdom See my initial thought was to wait But what can I say? I had to come visit Check on you guys, you doin' alright? Your year really sucked? Yeah, that's what I figured They cover they heads up whenever I drop Shake the whole industry, put 'em in shock Come out the clouds like a meteor rock Then land on the earth like "Ready or not?" Ain't no one like me, the cream of the crop Don't even front, better give me some props I pick up your body and throw it a block Okay, I admit it, that's over the top, not Deer in the headlights looks every time I step my foot on the ground I get mistook for a lame with no weight to his name Ground just shook, let's not beat around the bush Even my B-sides throw 'em off like how's he do it? Some say I'm a great influence I don't know about that, but I did do the best I could "Hollywood, Hollywood Hope Nate doesn't go Hollywood" You think that, you don't know me good You think that, you don't know me good "Hollywood, Hollywood Hope Nate doesn't go Hollywood" You think that, you don't know me good You think that, you don't know me I always advance, say how I feel, you know where I stand Raising the bar, I gotta expand Top of the charts, I'm setting up camp Pound in my stakes, I put up my tent Shoot for the stars, they fall in my hand Stick to my guns, I don't even flinch Can push all you want, ain't movin' an inch I rarely miss, you know I'm relentless Ain't got a choice, no way to prevent it Just who I am, and I don't regret it See what I want and then I go get it Followed my gut, I'm happy I did it Beat all the odds, I ain't got no limits Cannot be stopped, you paying attention? I ain't gotta say it, they know where my head is They know where my head is

Prieš 23 val
Joann DeB
Joann DeB

Can someone explain the white clothes dropped off at the end ?

Prieš 23 val
ilyairo
ilyairo

Очередной гений подаренный Америкой.

Prieš 23 val
Tomodachi0 Aj
Tomodachi0 Aj

I love nf music because all is good no like other rapper . Dont change we like you ❤️

Prieš 23 val
DADDY Koshiway
DADDY Koshiway

Sitting in detox hopefully never ever relapse.... RIP baby see you when it's my time love you so much Alicia 🥰

Prieš 23 val
Nikki
Nikki

Stay strong! Prayers 🙏

Prieš 23 val
DADDY Koshiway
DADDY Koshiway

Shits dope , got my baby on my mind 24-7

Prieš 23 val
LONEONE STAR
LONEONE STAR

Wow! This is a work of art.... the entire project. From song to visuals.

Prieš 23 val
Mike Shaker
Mike Shaker

🤑🤑🤑HOLY🤑WOOD🤑🤑🤑

Prieš 23 val
Josh Stangland
Josh Stangland

Anybody catch the “I’m Bruce Willis in a train wreck” ☠️☠️☠️🔥🔥🔥

Prieš dieną
Z Skywalker
Z Skywalker

R.E.A.D.Y.

Prieš dieną
Allen Espinoza
Allen Espinoza

I Love your songs NF Ephesians 4:29

Prieš dieną
stevenquinnie
stevenquinnie

been here since mansion keep it up man

Prieš dieną
Romanov Markelyon
Romanov Markelyon

Anyone suffering from Depersonalization will feel this shit 💯

Prieš dieną
Keira Hinks
Keira Hinks

i love you man, and i agree my parents dont understand what your music does for me, it reminds me that there are others like me and uses your songs as a so called therapy session. thank you truly

Prieš dieną
Malik A. Ferguson
Malik A. Ferguson

That shoot at my reflection hit me hard

Prieš dieną